چند سالی هست که شبکه اجتماعی اینستاگرام به محبوبیت بی نظیری دست یافته است. این محبوبیت مرهون برخی از امکانات آن از جمله نمایش عکس و فیلم ۵۸ ثانیه ای است. الان کمتر کسی هست که در این شبکه صفحهای نداشته باشد. از این رو اغلب صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی بخشی از هزینه ی تبلیغ محصولات خود را به این شبکه اختصاص داده اند و با تهیه تیزرهای کوتاه با مناسب ترین قیمت های ممکن، کالا و یا خدمات خود را معرفی و تبلیغ می کنند.
از محاسن تبلیغ در اینستاگرام می توان به نداشتن محدودیت های معمول در صدا و سیما اشاره کرد. همه می دانیم که صدا و سیما محدودیت های بسیاری برای پخش تیزر اعم از کیفیت تصویر، حجاب بازیگران، داشتن اسناد مثبته ی قانونی و … دارد، اما در اینستاگرام این محدودیت ها و بروکراسی دست و پاگیر اداری نیست. ضمن آنکه حجاب بازیگران زن به حجاب موجود در جامعه نزدیک است و همین امر باعث می شود تا ویدئوها و تیزرهای اینستاگرام باورپذیری بیشتری داشته باشند. همه ی این دلایل باعث می شود تا کارفرمایان تمایل بیشتری برای استفاده از این رسانه داشته باشند.

تبلیغ در اینستاگرام