شرکت تبلیغاتی کیان فیلم
ساخت تیزر و مستند صنعتی
ساخت تیزر تبلیغاتی

تعریف تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی، که به آن فیلم تبلیغاتی یا آگهی بازرگانی هم می‌گویند، نوعی ویدیو کوتاه است که برای معرفی یک محصول، خدمات، برند یا رویداد خاص ساخته می‌شود. هدف اصلی تیزر، جلب توجه مخاطب و ایجاد کنجکاوی در او در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. تیزرها معمولاً در قالب‌های 15 تا 60 ثانیه‌ای ساخته می‌شوند و از طریق تلویزیون، ‌اینترنت، شبکه‌های اجتماعی (مثل اینستاگرام، آپارات، یوتیوب، تلگرام و …) و سایر رسانه‌ها پخش می‌شوند.

✅ ویژگی‌های کلیدی تیزر تبلیغاتی:
📌 ایجاز: تیزرها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیام خود را به مخاطب برسانند.
📌 جذابیت: تیزر باید به گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را جلب کند و او را مجذوب خود کند.
📌 پیام واضح: تیزر باید پیام خود را به طور واضح و رسا به مخاطب منتقل کند.
📌 خلاقیت: تیزر باید خلاقانه و منحصر به فرد باشد تا از سایر تبلیغات متمایز شود.
📌 برانگیختن حس کنجکاوی: تیزر باید به گونه‌ای باشد که حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزد و او را مشتاق به کسب اطلاعات بیشتر کند.

نمونه تیزر تبلیغاتی

تهیه شده در شرکت تبلیغاتی کیان فیلم

این تیزر در سال 1402 از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شده است

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی برای صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی

مشخصات استاندارد حرفه ای ویژه
ایده پردازی و طراحی
دارد
دارد
دارد
فرمت تصویر
FullHD
FullHD
4K
گوینده
معمولی
حرفه‌ای
حرفه‌ای (نام آشنا)
موشن گرافیک
ندارد
دارد
دارد
بازیگر
ندارد
دارد
دارد
زمان ویدئو
تا 5 دقیقه
تا 8 دقیقه
تا 15 دقیقه
هلی شات
ندارد
دارد
دارد
بازبینی و اصلاح
2 بار
3 بار
5 بار
هزینه تولید
35 میلیون تومان
80 میلیون تومان
110 میلیون تومان

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی را می‌توان به چند فرم اصلی دسته‌بندی کرد:
✅ تیزر تبلیغاتی رئال: این نوع تیزر از تصاویر و فیلم‌های واقعی برای معرفی محصول یا خدمات استفاده می‌کند. تیزرهای رئال می‌توانند داستانی، مستند یا ترکیبی از هر دو باشند. بیشتر تیزرهای تولیدی در کشور ما تیزرهای رئال هستند. این نوع تیزرها نسبت به سایر گونه‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.
✅ تیزر تبلیغاتی انیمیشن: در این نوع تیزر از شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن برای انتقال پیام تبلیغاتی استفاده می‌شود. تیزرهای انیمیشنی می‌توانند دو بعدی یا سه بعدی باشند. تیزرهای دو بعدی بیشتر در قالب موشن گرافیک ساخته می شوند. تیزرهای دو بعدی نسبت به تیزرهای سه بعدی یا 3D قیمت پائین تری دارند.
✅ تیزر موشن گرافیک: در این نوع تیزر از تصاویر گرافیکی متحرک و صدا برای انتقال پیام تبلیغاتی استفاده می‌شود. تیزرهای موشن گرافیک معمولاً کوتاه و پرانرژی هستند و برای تبلیغات در فضای مجازی مناسب هستند.
✅ تیزر استاپ موشن: این نوع تیزر با استفاده از عکس‌های متعدد از اشیاء یا مدل‌های سه‌بعدی که در هر عکس کمی حرکت داده می‌شوند، ساخته می‌شود. تیزرهای استاپ موشن می‌توانند بسیار خلاقانه و جذاب باشند. این نوع تیزرها به خاطر زمان بر بودن تولید و در نتیجه گران بودن‌شان از اقبال کمی در کشور ما برخوردار هستند.
✅ تیزر تلفیقی: در این نوع تیزر از ترکیبی از دو یا چند فرم ساخت مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، می‌توان از تصاویر واقعی و انیمیشن یا از موشن گرافیک و استاپ موشن در یک تیزر استفاده کرد. شاید بهترین و جذاب ترین نوع تیزر، تیزرهای تلفیقی هستند. 
برای آشنایی بیشتر با انواع تیزرهای تبلیغاتی 
کلیک کنید

عواملی که بر هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی تاثیر می‌گذارند:

🔻نوع تیزر (رئال، انیمیشن، موشن گرافیک، و …)
🔻مدت زمان تیزر ( معمولا از 15 تا 60 ثانیه متغیر است)
🔻پیچیدگی تولید (نیاز به فیلمبرداری در لوکیشن‌های خاص یا
استفاده از بازیگران مشهور و …)
🔻محل و تعداد روزهای فیلمبرداری (تهران یا شهرستان و …)
🔻درجه کیفی گوینده نریشن ( گوینده نام آشنا یا
حرفه‌ای ناآشنا)
🔻درجه کیفی بازیگران ( بازیگران مشهور یا ناشناخته)
🔻استفاده از جلوه های تصویری (گرافیک، جلوه‌های ویژه و
تروکاژهای سه بعدی و …)
تیزر تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی

تیزر معرفی مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

تهیه شده در شرکت تبلیغاتی کیان فیلم

پیمایش به بالا
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× سوالی دارید؟