سوالات متداول درباره ساخت فیلم تبلیغاتی
- تعرفه فیلم تبلیغاتی چگونه محاسبه میشود؟
قیمت تیزر تبلیغاتی به نوع تیزر و سناریو آن بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید:
شماره ثابت: 2241 2241 – 021
شماره موبایل:0471 583 0912
البته در بخش تعرفه ها مبالغی به صورت پیش فرض و حدودی آمده است که می توند کارفرمایان محترم را برای انتخاب راهنمایی کند. همچنین میتوانید در جلسهای حضوری با متخصصان ما، فرآیند ساخت تیزر را بررسی کنید. هزینه ساخت تیزر برای انواع مختلف تیزر متفاوت است.
- فرایند سفارش و ساخت فیلم تبلیغاتی چگونه است؟
پس از توافق اولیه ایده و یا سناریوی فیلم توسط گروه نویسندگان کیان فیلم طراحی میشود. متن به مشتری فرستاده شده و پس از اصلاحات احتمالی تائید کارفرما قرارداد امضاء شده و فیلمبرداری از شرکت، موسسه یا کارخانه انجام میگیرد. در مرحلهی بعدی کار تدوین میشود و نسخه اولیه ارائه میشود. کارفرما اصلاحات احتمالی را مطرح میکند و در نهایت خروجی کار در فرمت Full HD یا 4K تقدیم میشود. - چگونه میتوان به شرکت تبلیغاتی اعتماد کرد؟
در ابتدا میتوان نمونه کارها را دید. نمونه کارهای هر شرکت تبلیغاتی بهترین معرف آن شرکت است. اگر چنانچه شک داشته باشید که نمونه کارها واقعا محصول شرکت مفروض است یا نه میتوانید با سفارش دهنده فیلم تماس بگیرید و اطمینان لازم را به دست بیاورید.
در مرحله دوم داشتن مجوز رسمی، رزومه کاری تیم همکاران شرکت میتواند شما را در انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب یاری کند. - علت اختلاف زیاد تعرفهها در سایتها و شرکتها چیست؟
تجهیزات و عوامل نیروی انسانی متعددی در فرانید ساخت یک فیلم تبلیغاتی دخیل است. نوع دوربین، تجهیزات صدابرداری، سیستم تدوین، گوینده متن (اینکه صدایش به گوش مخاطب آشنا باشد یا نه؟) عوامل فنی (اینکه مبتدی و آماتور باشد یا حرفه ای و کاربلد) همه در خروجی نهایی کار بسیار تاثیرگذار است.
ممکن است برخی از تازه واردهای این عرصه برای رونق بخشیدن به کارشان تعرفه های خیلی پائینی بدهند و این موضوع برای کارفرما خوشایند باشد. اما اینکار ریسک بزرگی دارد و ممکن است وقت و انرژی و پول کارفرما را هدر دهد. بنابراین توصیه ما مراجعه به شرکت های معتبر و خوشنام است. - تیزر تبلیغاتی رایگان چگونه امکان پذیر است؟
شرکت تبلیغاتی کیان فیلم در کنار فیلم صنعتی (مستند صنعتی) و یا فیلم معرفی شرکت، یک تیزر تبلیغاتی کوتاه نیز به صورت رایگان به کارفرما تحویل میدهد. برخی از سایتها نیز تیزرهای ساده تهیه میکنند که البته در شان موسسات اقتصادی معتبر نیست و با اغماض میتوان گفت مناسب کسب و کارهای کوچک است. در بخش وبلاگ برخی از این سایت ها معرفی شده اند. - سبک ها و انواع تیزر تبلیغاتی کدام اند؟
1. تیزرهای تبلیغاتی (Promotional Video):
- جذاب و خلاقانه
- جلب توجه مخاطب
- احتمالِ وایرال شدن
2. تیزرهای برند (Brand Video):
- معرفی برند، محصولات یا خدمات
- داستانهای مشتریان
- بهبود رتبه در گوگل
3. تیزرهای مقایسهای (Comparison Video):
- مقایسه دو محصول، خدمت یا برند
- ارائه اطلاعات ارزشمند
- ایجاد اعتماد
4. تیزرهای نظرات مشتریان (Customer Testimonials):
- صحبتهای مشتریان درباره محصول یا خدمت
- اصالت و قابل اعتماد بودن
- ایجاد همدلی در مخاطب
5. تیزرهای توضیحی (Explainer Videos):
- معرفی محصول یا خدمت به شیوهای شخصی
- ایجاد رابطۀ خوب با مشتریان
6. تیزرهای عملکرد (Proof of Performance Videos):
- نشان دادن عملکرد محصول یا خدمت در دنیای واقعی
- ارائه درکِ عمیقتر به مخاطب
- اثباتِ اثربخشی و قابل اعتماد بودن
انتخابِ سبکِ مناسب، کلیدِ موفقیتِ تیزر شماست. برای انتخاب سبک مناسب، به این سوالات پاسخ دهید:
- هدف شما از تولید ویدئو چیست؟
- چه پیامی میخواهید به مخاطبان خود منتقل کنید؟
- چه نوع محتوایی برای مخاطبان شما جذابتر است؟