شرکت تبلیغاتی کیان فیلم
ساخت تیزر و مستند صنعتی
بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران

 بهترین شرکت‌ های تبلیغاتی ایران (معرفی 22 شرکت)

بهترین شرکت‌ های تبلیغاتی ایران را می‌توان با توجه به شاخص‌هایی مثل سابقه کار در این حوزه، بازبینی نمونه کارها ( تیزر، مستند صنعتی، فیلم صنعتی، موشن گرافیک و …) تحقیق اینترنتی و میدانی پیدا کرد. ما بر همین اساس تعداد 22 شرکت خوشنام و موفق را در اینجا لیست کردیم که در ادامه می‌خوانید

ایران نوین: این شرکت تبلیغاتی با سابقه‌ای درخشان در تولید تبلیغات جذاب تلویزیونی و رادیویی، این آژانس به عنوان یکی از پیشگامان شرکت‌های تبلیغاتی ایران شناخته می‌شود. ایده‌های خلاقانه، توجه به نیاز مشتری و مخاطب، و استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها، ایران نوین را به قله صنعت تبلیغات و برندینگ ایران رسانده است.

بادکوبه: خلاقیت و تخصص، رمز موفقیت این آژانس در ارائه خدمات مشاوره تا اجرای کلیه مراحل مورد نیاز مشتریان است. خدمات بادکوبه شامل مشاوره تبلیغات، بازاریابی و برندسازی، ایده پردازی تبلیغاتی، بازاریابی دیجیتال، برنامه ریزی رسانه، پیشران فروش و ترویج برند و تحقیقات بازار می‌شود.

شرکت تبلیغاتی کیان فیلم: کیان فیلم از سال 1374 در حوزه های مختلف تبلیغاتی فعالیت می‌کند.  کیان فیلم تمرکز بیشتر بر ساخت مستند صنعتی و ساخت تیزر دارد و با هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگی مثل پتروفرهنگ، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، بیمه معلم، شرکت صنایع آموزشی، پلاسکوکار، شرکت آلوپن، مجتمع پتروشیمی مروارید، پتروشیمی سبلان، پتروشیمی دنا، بانک شهر، بانک قرض الحسنه مهر ایران و ده ها شرکت و موسسه اقتصادی دیگر کار کرده‌ است و یکی از مطمئن‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی برای ساخت مستند صنعتی و فیلم معرفی شرکت‌ها است.

مات: یکی از دیگر از بهترین شرکت های تبلیغاتی در ایران مات است. این آژانس بین المللی با ارائه خدمات همه جانبه و با اتکا به استانداردهای جهانی، در خاورمیانه فعالیت می‌کند. مات با استفاده از فناوری‌های نوین و سرمایه انسانی متخصص، به دنبال ارتقای دانش بازاریابی، توسعه بازار مشتریان و افزایش آگاهی مخاطبان است.

کروشه: یکی از دیگر از بهترین شرکت های تبلیغاتی کروشه است. این شرکت جوان و جویای نام با ارائه خدمات مارکتینگ، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات خلاقانه، در کنار مشتریان خود از ایده پردازی تا اجرا حضور دارد. طراحی سایت و اپلیکیشن، طراحی و چاپ و عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی از دیگر خدمات کروشه است.

دیما: دیما با سابقه همکاری با برندهای بزرگی مانند دیجی کالا، فیلیمو و علی بابا، در زمینه برندینگ و مارکتینگ شناخته شده است. اگر قصد ورود به دنیای برندینگ و مارکتینگ را دارید، دیما می‌تواند یک گزینه مطمئن برای شما باشد.

آوانگار: این آژانس متعهد با ارائه خدمات بازاریابی، تبلیغات، رسانه، برندینگ و تولید محتوا، به دنبال ایجاد تأثیر مثبت در کسب‌وکار شرکت های مخاطب است. آوانگار با ارتباط مداوم و مؤثر با مشتریان و مخاطبان، نیازهای واقعی آنها را شناسایی و بهترین راهکارها را ارائه می‌دهد.

آراد: این هلدینگ با سابقه‌ای طولانی در زمینه تبلیغات شهری و محیطی، به عنوان بزرگ ترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی در سراسر کشور شناخته می‌شود. خدمات هلدینگ آراد شامل مشاوره تبلیغاتی، نوشتن کمپین تبلیغاتی، سناریونویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد و اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی است.

شبکه آفتاب: این گروه با تخصص در تلویزیون، رادیو، مطبوعات و رسانه های دیجیتال و محیطی، به عنوان رهبر صنعت تبلیغات و رسانه در ایران شناخته شده است. آفتاب سابقه همکاری با برندهای بزرگی مانند بانک های شهر، تجارت، ملت و مسکن، رایتل سان استار و فروشگاه های رفاه و شهروند را دارد.

طلوعیکی از دیگر از بهترین شرکت های تبلیغاتیاین شرکت در زمینه ساخت فیلم آموزشی، فیلم برداری همایش، ساخت تیزر تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، ساخت موشن گرافیک و ساخت فیلم صنعتی فعالیت می‌کند.

ایده: این آژانس با 17 سال سابقه درخشان، در زمینه مشاوره برندینگ، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، طراحی و چاپ انواع بنر، بروشور، کاتالوگ و…، طراحی، بازاریابی و تبلیغات سمینارهای تخصصی و عمومی، برگزاری نمایشگاه و رسانه فعالیت می‌کند.

ساینا: خلاقیت و تعهد نسبت به مشتریان، رمز موفقیت این آژانس در ارائه خدمات تولید و پخش تیزرهای تلویزیونی و رادیویی، طراحی و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی، طراحی، مدیریت و اجراهای رویدادها، عکاسی و شعار تبلیغاتی است.

اشاره: این آژانس با رویکرد راه حل گرا، به عنوان یک شرکت ارتباط بازاریابی فول سرویس شناخته می‌شود. خدمات اشاره شامل ایده پردازی و اجرای انواع کمپین های دیجیتال، خدمات چاپ، ساخت آگهی های تلویزیونی، طراحی گرافیک، مشاوره، متون خلاقانه، برنامه ریزی و تولید اقلام فروشگاهی است.

ماکان: اگر به دنبال ورود به دنیای پر رمز و راز دیجیتال مارکتینگ هستید، آژانس ماکان با تیمی جوان و پرانرژی در کنار شما خواهد بود. ماکان از طراحی و سئوی سایت تا تبلیغات گوگل، سوشال مدیا و ویدئو مارکتینگ، همراه شماست تا به اهدافتان برسید. صداقت و تعهد ما، رمز رضایت حداکثری مشتریان ماکان است.

راد: یکی از دیگر از بهترین شرکت های تبلیغاتی راد است. این شرکت تبلیغاتی گرافیک با تمرکز بر محتواهای گرافیکی و چاپی، خلاقیت را به دنیای تبلیغات شما می‌آورد. از مشاوره و تبلیغات تا دیجیتال مارکتینگ، هدایای تبلیغاتی، خدمات چاپ، طراحی گرافیک، عکاسی و تولید تیزر، تبلیغات محیطی و غرفه آرایی، راد گرافیک در کنار شماست تا ایده‌هایتان را به واقعیت تبدیل کند.

خورشید فیلم: خورشید فیلم با تخصص در تولید تیزر و فیلم‌های تبلیغاتی، داستان برند شما را به زیبایی هرچه تمام‌تر به تصویر می‌کشد. فرقی ندارد محتوای شما چه باشد، از فیلم‌برداری صنعتی و آموزشی تا موشن گرافیک و انیمیشن، خورشید فیلم خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد.

فیکسو: شرکت تبلیغاتی فیکسو با تکیه بر خلاقیت، دانش و تخصص، در سال 96 آغاز به کار کرد و در مدت کوتاهی به یکی از نام‌های مطرح در دنیای تبلیغات تبدیل شد. فعالیت در سه حوزه اصلی تبلیغات، مارکتینگ و برندینگ، فیکسو را به انتخابی ایده‌آل برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف تبدیل کرده است.

پالادیوم: پالادیوم با استفاده از برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب، نقشه موفقیت کسب‌وکارتان را طراحی می‌کند. نگاهی به مشتریان این شرکت، از جمله پاک‌نام، متا، شهروند، دانشگاه تهران و کرمان موتور، گویای تجربه و تخصص پالادیوم در این زمینه است.

طوسی: شرکت تبلیغاتی اگر به دنبال هویت بصری منحصر به فرد برای کسب‌وکارتان هستید، شرکت طوسی با تخصص در طراحی و برندینگ، در این مسیر همراه شما خواهد بود. طراحی دیجیتال، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، طراحی هویت برند، طراحی اپلیکیشن، طراحی معماری و صنعتی و طراحی سیستم مدیریت برند، از جمله خدمات متنوع این شرکت است.

نگاه: یکی از دیگر از بهترین شرکت های تبلیغاتی نگاه است. آژانس تبلیغاتی نگاه با شعار “به کسب‌وکارتان نگاهی خاص داشته باشید”، به دنبال افزایش درآمد شما در فضای مجازی است. این شرکت با تولید محتوای خلاقانه و قانع کننده، سئوی قوی و طراحی وب سایت و مدیریت سوشال، شما را در مسیر شکوفایی کسب‌وکارتان یاری می‌کند.

آرمانی: یکی از دیگر از بهترین شرکت های تبلیغاتی شرکت آرمانی است. آرمانی با هدفمندی، تعهد و صداقت، در زمینه تبلیغات محیطی فعالیت می‌کند. بیلبوردهای جذاب و رنگارنگ این شرکت در سطح شهر، گویای خلاقیت و استفاده از دانش روز در ارائه خدمات این شرکت است.

ایده بکر:  یکی از دیگر از بهترین شرکت های تبلیغاتی ایده بکر است. این شرکت تبلیغاتی با افزایش تمایل مردم به خرید آنلاین، ایده بکر با تخصص در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال، تولید محتوا و تبلیغات دیجیتال، به شما در رونق کسب‌وکارتان در دنیای مجازی کمک می‌کند.

انتخابی هوشمندانه:

شرکت‌های تبلیغاتی، به عنوان متخصصان این عرصه، با رصد دقیق دنیای تجارت و شناخت وضعیت رقبای شما، مسیری امن و پرثمر را برای تبلیغات شما ترسیم می‌کنند. گویی با اتکا به دانش و تجربه آنها، نقشه گنج ثروت و موفقیت را در دستان خود می‌گیرید.

سفری از سنت به مدرنیته:

اگر به دنبال خروج از پوسته سنتی و ورود به دنیای مدرن تجارت هستید، اگر خواهان فروش حداکثری و رونق کسب‌وکارتان هستید، به اسامی آژانس‌های تبلیغاتی در این مطلب توجه کنید. با شناخت خدمات و تخصص هریک از آنها، می‌توانید با گامی هوشمندانه، مناسب‌ترین یار را در این سفر پرهیاهو انتخاب کنید.

نکاتی برای انتخاب شرکت تبلیغاتی:

  • تخصص و تجربهآژانس مورد نظر باید در زمینه فعالیت شما تخصص و تجربه کافی داشته باشد.
  • نمونه کارهابررسی نمونه کارهای آژانس، به شما در شناخت سبک و کیفیت کار آنها کمک می‌کند.
  • مشتریاننگاهی به مشتریان آژانس، می‌تواند گویای اعتبار و سابقه آن باشد.
  • مشاورهاز مشاوره با متخصصان تبلیغات برای انتخاب بهترین روش تبلیغات غافل نشوید.

اعتماد به متخصصان، رمز موفقیت:

با سپردن تبلیغات خود به بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران در فهرست بالا، خیالتان از بابت هدر رفتن سرمایه و زمانتان آسوده خواهد بود. گامی در مسیر اعتماد بردارید و با انتخابی هوشمندانه، دروازه‌های موفقیت را به روی کسب‌وکارتان بگشایید.

به یاد داشته باشید:

تبلیغات، شمشیر دو لبه‌ای است که می‌تواند در صورت عدم استفاده صحیح، به ضرر شما تمام شود. انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب، گامی حیاتی در مسیر موفقیت شما خواهد بود.

پیمایش به بالا
× سوالی دارید؟