شرکت تبلیغاتی کیان فیلم
ساخت تیزر و مستند صنعتی
کیان فیلم، ساخت تیزر، مستند صنعتی، موشن گرافیک

مشتریان درباره ما چه می‌گویند؟

 چرا کیان فیلم؟

کیان فیلم: راوی داستان شما

✅ 25 سال تجربه، گنجینه‌ای از خلاقیت و تخصص

کیان فیلم با 25 سال سابقه درخشان در تولید فیلم، تیزر، مستند صنعتی ( فیلم صنعتی ) و موشن گرافیک، همسفری قابل اعتماد در مسیر خلق ایده‌های شماست. نگاهی به نمونه کارهای ما در وب‌سایت کیان فیلم، گویای سابقه‌ی کار طولانی، تنوع در کار، همکاری با موسسات،‌ هلدینگ‌ها و شرکت‌های متعدد است.

✅ آمیزش هنر و صنعت، خلق تجربه‌ای بی‌نظیر

کیفیت در دنیای فیلم و رسانه، تار و پود ظریفی از سلیقه، زیبایی‌شناسی، هنر و صنعت است. ما در کیان فیلم، در کمال تواضع و فروتنی، از شما دعوت می‌کنیم تا نمونه کارهایمان را ببینید. به یاری خداوند زیبایی‌ها تاکنون هیچ مشتری، تاکید می‌کنیم هیچ مشتری از کار ما ناراضی نبوده است و این از افتخارات ماست.

✅ سرعت عمل، رمز تعهد ما به شما

ما در کیان فیلم به ارزش زمان شما واقفیم. به همین دلیل، در سریع‌ترین زمان ممکن ویدئوی شما را آماده خواهیم کرد.

✅ موسسات و شرکت‌هایی که به ما اعتماد کردند:

هلدینگ پتروفرهنگ، شرکت کیمیای پارس خاورمیانه، پتروشیمی دنا، پتروشیمی سبلان، پتروشیمی مروارید، رایان سایپا، بانک شهر، بانک سپه، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، بیمه معلم، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرکت آلوپن، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان و چندین شرکت و موسسه دیگر. ( نمونه کارها در همین سایت برای موسسات و شرکت های مذکور موجود و قابل مشاهده است)

✅ تعهدی که به آن پایبندیم

اگر به شما قول دهیم که ویدئوی سفارشی شما، اعم از تیزر، فیلم صنعتی یا موشن گرافیک، در روز پنجم ساعت 10 صبح آماده خواهد شد، مطمئن باشید که این زمان به 11 صبح تبدیل نخواهد شد. ویدئو در همان ساعت مقرر به دست شما خواهد رسید.

✅ قیمت مناسب، در تناسب با کیفیت

با توجه به تجهیزات پیشرفته، نیروی فنی متخصص و کیفیت کاری که ارائه می‌دهیم، مدعی هستیم که مناسب‌ترین قیمت را در میان همکاران خود داریم. البته ناگفته نماند که شرکت‌های صوری نیز وجود دارند که تمام کار توسط یک جوان تازه‌کار انجام می‌شود. طبیعی است که قیمت چنین کاری بسیار پایین باشد، که البته کیفیت آن نیز به همان نسبت پایین خواهد بود. قیمت‌های پیشنهادی ما حاصل جمع تجربه، تخصص، تجهیزات و تعهد کار ماست.

✅ حس رضایت، ثمره‌ی تلاش و تجربه ما

یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات کار ما، دیدن خروجی نهایی در کنار کارفرما و مشاهده‌ی حس رضایت در چهره و گفتار ایشان است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که جذاب‌ترین کار را به شما تحویل خواهیم داد. چرا؟ چون به اندازه‌ی کافی در این کار تجربه و تبحر داریم.

کیان فیلم، انتخابی برای خلق تجربه‌ای ماندگار

ما در کیان فیلم با تکیه بر تجربه، تخصص و خلاقیت خود، در کنار شما خواهیم بود تا داستان برند سازمان یا شرکت شما را به بهترین شکل روایت کنیم.

به ما اعتماد کنید، شما را شگفت‌زده خواهیم کرد!
با ما به عمق ناخودآگاه مشتری نفوذ کنید!
تماس با کیان فیلم:
2241 2241 021
0471 583 0912

پیمایش به بالا
× سوالی دارید؟